pühapäev, august 16, 2015

Vibes

Hellooo...
Jätkakem siis sealt, kust pooleli jäi.

Juuli keskel käisime Pärnus paariks päevaks..ilm oli tuuline ja pilvine, aga ülimõnus ikka. Kruiisisime ratastega tundide kaupa ringi ja väga chill oli. Steff sai ka uuesti ära proovitud nii kuumalt kui külmalt..olgem ausad, külmalt on soola eritiii palju tunda.

Pärast seda sai folki külastatud ja wow, isegi KBT sai korraks kokku. See vist jääb ka selle suve ainsaks korraks. Kooliajal parem oleks, et rohkem näeme! Folkisime jõujumbude ja hipide ja tsikkidega. Nice-nice, teinekordki.

Sellele järgneval nädalavahetusel kappas K külla, tegime Trepi-Zavoodi-Geni-Zavoodi tiiru.
Järgmisel päeval kulges K tagasi pealinna ja meie minipere käis Kuremäe kloostris (mulle hakkab vaikselt mulje jääma, et elan "Avastame Eestimaad" programmi järgi, aga ausalt, ma naudin seda :D). Ühe nunnaga said pikad jutud maha peetud, kuigi mina sain aru võib-olla ainult kümnendikust osast..kui sedagi. Tõlgi abiga sai kõik vahendatud ja jutt kulges mõnusalt. Ilus koht ja seal käimine rahustas kuidagi hinge maha, vähemalt minul. Minnes tasub muidugi olla viisakas ja vastavalt riietuda (st naised), mitte nagu põhjanaabrid, kes lähevad lühikeste pükste ja maikadega.

Eelmisel nädalavahetusel sai käidud Tõrva Loitsul, jällegi mõnus üritus. Kui ise minna positiivse ja mõnusa hoiakuga, siis ei ole vaja siidreid kulistadagi (okei-okei, ma enne üritust ühe jõin). Igatahes muusika, luule, tants, tuli, vesi, udu ja muud efektid..tasub näha. Sel korral olid teemaks kilplased ja mul tekkis küll natuke ürginimese tunne..lahe :).

Järgmisel päeval leidsin maast abitu linnukese ja hella hingega preilina ei saanud ma teda maha jätta. Tuli välja, et õigesti tegin, sest tegemist oli piiritajaga, kes maapinnalt ise lendu ei saa tõusta ja vajab veidi abi st kõrgemat kohta, kust end maha kukutada ja siis tuult tiibadesse saada. Pojuke vajas paar päeva turgutamist, aga meie käest ta lendu läks ja loodame, et on juba lõunamaal või sinna teel.

Neljapäeval sain vaba päeva ja otsustasin olla tore sõbranna ja lippasin (okei sõitsin) Tallinna. Hommikuks sõime pannkooke (ee, mis kohvik see oli?), käisime ... kohas, K-le lasi kajakas jala peale (kas ma võisin seda ikka mainida? PS. Kas lotopilet ostetud?). Millalgi keset päeva kulistasime Deja Vu's kokteile, käisime mitu korda päevas Rimis ja siis kunagi veel Pizza Americanas. Btw seal ikka päris head pitsad, kuigi ma tundsin pärast, et mul pitsarasedus :D. Käisime veel ... kohas ja pärast uuesti Deja Vu's. Tervaks teenindajat, kes meid uuesti ära tundis. Jõime teed ära ja siis lippasin ma bussile...oi jah. Veidi kaugemal kui poole tee peal ärkasin oma poolunest selle peale, et alarm piiksus täiega ja buss oli tossu täis. Instinktid toimisid ja tormasin koos teistega bussist välja. Mõni vaatas küll sellise pilguga, et tere talv, kuhu sul minna on, aga ma mõtlesin vastu, et ega hästi ei viitsi ära lämbuda. Igatahes tuli välja, et buss oli selleks korraks oma töö lõpetanud - rehv ribadeks. Võib-olla oli veel midagi, aga seda ma ei mäleta. Teist bussi tuli oodata u 1h 40m ja siis lõpuks kl poole 4 paiku hommikul astusin koduuksest sisse. Vot seiklust.

Reedel pidasime kergelt M-i sünnat ja eile käisime Kauksis peesitamas ning muidu mõnulemas. Vesi oli minu jaoks ujumiseks liiga külm, aga põlvini kannatas minna :D. Pärast mitmetunnist kulgemist käisime secret getaway kohas jälle ja nautisime peaaegu merd, tuult ja päikeseloojangut. Aaah jällegi niii mõnus (sorri, et see põhiline omadussõna on, aga kirjeldab kõige paremini).

Järgmisel nädalal elame jälle saareelu ja oleme muidu muhedad.

Rohkem vist ei meenu praegu suuremaid sündmusi :D. Lilla värv kulub edukalt maha, nii et lillast on saanud laiguline roosa-lilla-something. Varsti blond tagasi, siis sobin endiselt blogiga.





Kommentaare ei ole: