laupäev, juuli 30, 2011

Päätnitsapäev

nii.. eilne hommik algas rõõmsalt kl 7 megaunisena (heal juhul tuli 5h und), käbe pakkimine ja algaski sõit Setumaa poole. kohe sain ka teada, et tagasi tuleme samal päeval, muidu oleks täna alles tulnud.
igatahes sõit kestis umbes 2,5h, mis on minu arvates superhea, sest sai parajalt uneleda, mussi kuulata ja raadiost õppida uusi soome- ja setukeelseid sõnu :D
igatahes võtsin osa päätnitsapäeva tegemistest, mis olid minu jaoks võõrad, kuid üsna huvitavad. hiljem sõime veel megapalju ja käisime perekondlikul seenekäigul, mis oli minu teine käik, aga kole tütar jäeti maha :DD kuna mul nuga ei olnud, siis üldiselt olin seenemajakas (ehk siis seisin seal, kus neid parasjagu rohkem oli, et teised märkaksid). metsas tundus mulle, et nüüd kui veidi edasi kõnnime, siis tuleb meri, aga sellest võis unistada. aaaga muidu oli see ikka totaalne "Videviku"-mets, tegelt ka :D
kokku kõndisime umbes 10km, pärast olid jalad ikka üsna väsinud. läksime tagasi, sõime veel ja millalgi tulime tagasi. nii kui koju jõudsin, vajusin magama, selline väss oli lihtsalt.
millalgi öösel ärkasin selle peale üles, et telefon helises. sõbrake loomulikult. eriti ei mäleta, mis ta seletas ja mis ma ütlesin, aga millalgi ma kurtsin, et olen megaväsinud ja seetõttu folgil ei käinud. küsis, et kas täna lähen ja siis lubas, et helistab täna millalgi.

tekkis selline huvitav küsimus, et miks kipuvad mu sõbrakesed R-tähega olema?!!?

aa ja nüüd olen ma üksi peaaegu terve paki mesikäpa batoonikesi ära söönud.. ups

2 kommentaari:

Krissuu ütles ...

jah ja mul tekkis küsimus, et millise R-ga seekord tegu on ? :D võid vastuse mulle muidugi msnis öelda näiteks ..

B ütles ...

võta üks ja viska teist :D